Η id Software προχώρησε στην κυκλοφορία μιας νέας αναβάθμισης για τον πρόσφατο τίτλο shooter, Doom: The Dark Ages, δίνοντας ιδιαίτερη βαρύτητα στη βελτιστοποίηση για φορητούς υπολογιστές gaming (handheld PCs), πέραν των γενικών αλλαγών και διορθώσεων σφαλμάτων. Επιπροσθέτως, το στούντιο επιβεβαίωσε την απόκτηση του Επαληθευμένου (Verified) καθεστώτος για τον τίτλο στην δημοφιλή πλατφόρμα Steam Deck της Valve.
Πλέον, καθορίζονται συγκεκριμένες στοχευόμενες επιδόσεις του Doom: The Dark Ages για τις φορητές συσκευές, συμπεριλαμβανομένων των νέων μοντέλων Asus ROG Xbox Ally και Ally X. Ακολουθεί ο επίσημος πίνακας προδιαγραφών που δόθηκε στη δημοσιότητα:
| Συσκευή | Ανάλυση | Στοχευόμενα FPS (Καρέ ανά δευτερόλεπτο) |
| Steam Deck | $720\text{p}$ | $\approx 30 \text{FPS}$ |
| Συσκευές Z1 (π.χ. ASUS ROG Ally) | $720\text{p}$ | $\approx 30 \text{FPS}$ |
| Συσκευές Z1E (π.χ. ASUS ROG Ally X, Lenovo Legion Go) | $1080\text{p}$ | $\approx 30 \text{FPS}$ |
| Συσκευές Z2A (π.χ. XBOX ROG Ally) | $720\text{p}$ | $\approx 30 \text{FPS}$ |
| Συσκευές Z2E (π.χ. XBOX ROG Ally X) | $1080\text{p}$ | $\approx 60 \text{FPS}$ |
Το στούντιο αναφέρει ότι το Doom: The Dark Ages θα προχωρά πλέον σε αυτόματη ανίχνευση και εφαρμογή των βέλτιστων ρυθμίσεων κατά την εκκίνηση του παιχνιδιού σε φορητή κονσόλα, με τη δυνατότητα περαιτέρω προσαρμογής της εμπειρίας από τον παίκτη. Η ενημέρωση εισάγει επίσης επιπρόσθετες βελτιστοποιήσεις, λειτουργία μέτρησης απόδοσης (benchmark mode) και αυτόματη αναγνώριση εξωτερικού χειριστηρίου κατά τη χρήση φορητού gaming PC.
Τροποποιήσεις στο Σύστημα “Brink of Death”
Επιπροσθέτως, η αναβάθμιση περιλαμβάνει τροποποιήσεις στο σύστημα Brink of Death (Στα Πρόθυρα του Θανάτου), με στόχο την επαναφορά της λειτουργικότητάς του πλησιέστερα στην αρχική εμπειρία κυκλοφορίας του τίτλου. Το σύστημα αυτό είχε σχεδιαστεί για να παραβλέπει ορισμένα περιστατικά ζημιάς όταν ο χαρακτήρας του παίκτη βρισκόταν κοντά στην εξόντωση, ενισχύοντας έτσι τον μηχανισμό αντεπίθεσης (comeback) του παιχνιδιού.
“Το The Dark Ages (όπως και το Eternal) αναπτύχθηκε με την πρόθεση να παρέχει στους παίκτες τη δυνατότητα να ανακάμψουν από μια κατάσταση παραλίγο θανάτου – το σύστημα αυτό είναι γνωστό ως Brink of Death,” εξήγησε ο προγραμματιστής. “Όταν το επίπεδο υγείας είναι χαμηλό, ο παίκτης τίθεται, εκ σχεδιασμού, στην υψηλότερη κατάσταση εγρήγορσης και αφοσίωσης. Προχωρήσαμε σε εκ νέου ρύθμιση των παραμέτρων του συστήματος αυτού σε τιμές πιο κοντά στην αρχική κυκλοφορία, ενισχύοντας αυτήν τη διάσταση της μάχης.”

