Η Google δημοσίευσε έναν νέο λόγο για τον οποίο οι ad blockers είναι πρόβλημα για την πλατφόρμα της.
Σύμφωνα με ένα πρόσφατο άρθρο υποστήριξης, η Google υποστηρίζει ότι οι ad blockers και άλλα εργαλεία αποκλεισμού περιεχομένου κάνουν τις μετρήσεις προβολών στο YouTube ανακριβείς. Αυτό οδηγεί σε μεγάλες διακυμάνσεις στην επισκεψιμότητα των βίντεο και επηρεάζει αρνητικά τους δημιουργούς περιεχομένου.
Η εταιρεία δηλώνει ότι «Οι ad blockers και άλλες επεκτάσεις μπορούν να επηρεάσουν την ακρίβεια των αναφερόμενων μετρήσεων προβολών». Με αυτή την ανακοίνωση, η Google φαίνεται να στοχεύει τους ίδιους τους δημιουργούς, ώστε να παροτρύνουν το κοινό τους να απενεργοποιήσει αυτά τα εργαλεία.
Αν και ο ισχυρισμός της Google είναι εύλογος, είναι σημαντικό να ληφθεί υπόψη και η άνοδος των AI chatbots και των AI scrapers, τα οποία προσφέρουν στους χρήστες πληροφορίες χωρίς να χρειάζεται να παρακολουθήσουν ολόκληρο το βίντεο. Αυτή η τάση θα μπορούσε επίσης να συμβάλλει στη μείωση της ανθρώπινης επισκεψιμότητας.